En header på G

Har en ny Header på G,, kmr upp på bloggen nångång idag..

UPDATE: Har fixat allt nu.. haha blev lite jobbigt å få rätt storlek ti headern men ja,, jag har lärt mej utrycket ge aldrig upp.. å det lönade sej:P Blev riktigt nöjd mej bloggen=))))

Förresten.. Vill berätta vrf jag jusst valt dom där kändisarna..

Chris Brown
: Hmm var desperat efter en till kille som sjöng... plus så har han skön musik:)
Beyonce: För att jag älskar hennes musik<33333
Lady Gaga: Hon är grym
Akon: Skön musik..
Rihanna: Älskar älskar å älskar hennes musik.. Hon e bäst<3333
Britney Spears: Som jag sagt.. Jag är en "sucker" för hennes gamla musik.
Robert Pattinson: Det är inte så många som vet att han sjunger också,, men det gör han ju.. Älskar hans musik..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0